Бағдарламалар

  • оқытудың күтілетін нәтижелері түрінде ұсынылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу;
  • қимыл, коммуникативтік, танымдық, шығармашылық, әлеуметтік білім, білік, дағдыларын, өз бетінше үйрену дағдыларын, сонымен бірге аталған білім, білік, дағдыларды ерте жастағы балаларда қалыптастыру;
  • тәрбиелеу мен оқытуға психологиялық-педагогикалық жағдай жасау;
  • мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді бастауыш білім беру ұйымдарында оқыту үшін тең бастапқы мүмкіндіктерді құру;
  • мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту және бастауыш білім беру арасында оқыту, дамыту, тәрбиелеу міндеттерін ескеріп, сабақтастық пен үздіксіздік ұстанымдарын қамтамасыз ету;
  • тәрбиеленушілердің жеке және жас ерекшеліктерін ескеріп, оқу қызметіне дайындау;
  • креативтілікті, коммуникативтілікті, сыни ойлауды және командада жұмыс істей білуді дамытуға бағытталған әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру;
  • «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру шеңберінде ұлттық салт- дәстүрлер мен жалпы адами құндылықтарға негізделген рухани-адамгершілік дағдыларды қалыптастыру.

Бағаланатын кезеңге талдау жасау үшін құжаттар: арнайы түзету оқу қызметі) бөлінуін растайтын құжаттардың, күн тәртібі, бекітілген өтпелі тақырыптар мен циклограммаларға сәйкес перспективалық жоспар, оның ішінде жылдық жұмыс жоспарларының көшірмелері.

  • Осы өлшем бойынша талдау үшін ұсынылған құжаттарды зерделеуде,  білім беру қызметі Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығымен бекітілген (2020 жылғы 24 қыркүйектегі №412 бұйрығындағы өзгертулермен) «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына» негізделген. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұны «Денсаулық», «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салаларына негізделген және оларды әрекет түрлерін ұйымдастыру арқылы кіріктіру жолымен іске асырылады.Үлгілік оқу бағдарламасының негізінде перспективалық жоспар, циклограмма  құрылған. Перспективалық жоспарда балалардың  жас және жеке мүмкіндіктеріне сәйкес білім, білік және дағдылардын  меңгеру  бойынша  оқу  бағдарламасының  міндеттерінің  орындалуы қарастырылған.2017-2018 оқу жылы …. ( мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес бес білім беру саласының оқу қызметіндегі пәндердің өтпелі перспективалық жоспары мен ҰОҚ кестесіндегі сағат сандары мен пәндердің сәйкес\сәйкес емес келуі, циклограмма)2018-2019 оқу жылы …. ( мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес бес білім беру саласының оқу қызметіндегі пәндердің өтпелі перспективалық жоспары мен ҰОҚ кестесіндегі сағат сандары мен пәндердің сәйкес\сәйкес емес келуі, циклограмма)2019-2020 оқу жылы …. ( мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес бес білім беру саласының оқу қызметіндегі пәндердің өтпелі перспективалық жоспары мен ҰОҚ кестесіндегі сағат сандары мен пәндердің сәйкес\сәйкес емес келуі, циклограмма)2020-2021 оқу жылы ( мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес бес білім беру саласының оқу қызметіндегі пәндердің өтпелі перспективалық жоспары мен ҰОҚ кестесіндегі сағат сандары мен пәндердің сәйкес\сәйкес емес келуі, циклограмма)2021-2022 оқу жылы …. ( мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес бес білім беру саласының оқу қызметіндегі пәндердің өтпелі перспективалық жоспары мен ҰОҚ кестесіндегі сағат сандары мен пәндердің сәйкес\сәйкес емес келуі, циклограмма)

Біз балаларымыздың дене тәрбиесіне үлкен мән береміз: бұл таңертеңгілік гимнастиканы, дене шынықтыру сабақтарын міндетті түрде өткізу, оған қозғалыстардың негізгі түрлері кіреді: жүрудің, жүгірудің, өрмелеудің, секірудің, доптармен,жалаушалармен, ленталармен ойындар.
Тіпті ең кішкентай балалар Толағай жарыстарына қатысады.
Біздің мекемеде керемет психолог жұмыс істейді, онда кез-келген уақытта білікті кеңес алуға және баланың дамуы туралы ең қиын сұраққа жауап алуға болады.