КҮН ТӘРТІБІ

Күн тәртібінің реті Уақыт
«Сәлеметсіңдер ме, балалар?»

Балаларды қабылдау (Ата – аналармен әңгімелесу)

Ойындар (үстел үсті,саусақ т.б.)

Таңертеңгі дене шынықтыру

 

8:00-8:30

Гигиеналық шаралар

Таңғы ас

 

8:30-9:00

Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық 9:00-9:15
«Ойнайық та, ойлайық»

Ұйымдастырылған  оқу қызметтері 

(Үзілісті қосқандағы жалпы ұзақтығы.)

 

9:15-09:45

«Табиғат аясына бірге барамыз»

Серуенге дайындық.

 

09.45-10:05

Серуен. 10:05-11:30
Серуеннен оралу 11:30-11:50
«Ас  дәмді болсын»

Гигиеналық шаралар

Түскі ас

 

11:50-12:30

«Тәтті ұйқы»

Күндізгі ұйқыға жатқызу

 

12:30-15:00

«Ұйқыдан ояну және сергіту»

Біртіндеп ұйқыдан ояту.

 Шынықтыру шаралары.Ойындар.

 

15:00-15:30

«Ас  дәмді болсын»                                                            

Гигиеналық шаралар. Бесін ас.

 

15:30-16:00

«Алақай! Ойнаймыз!»

Ойындар,дербес әрекет.Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыстар.

 

16:00-16:20

Серуенге дайындық. 16:20-16:30
Серуен,қимыл – қозғалыс ойындары. 16:30-17:15
Серуеннен оралу. 17:15-17:30
«Ас дәмді болсын»

Гигиеналық шаралар

Кешкі ас

 

17:30-18:00

«Қош бол, балабақша!»

Балалармен, ата-аналармен қарым – қатынас.

Еркін ойындар.

Балалардың үйге қайтуы.

 

18:00-18:30

Барлық ата-аналар баланы үйдегідей қамқорлықпен қоршауды армандайды. Олар әрдайым мектепте, жұмыста, өмірде жетістікке жетуді армандайды. Біздің балабақшада бұған қалай жетуге болатынын біледі!
Балабақшаның қызметі баланың жеке қабілеттерін ашуға, еркін тұлғаны дамытуға және берік база құруға, сондай-ақ балаларды мектептер мен гимназияларға түсуге дайындауға негізделген.
Негізгі қызмет түрі-тұлғаның дамуына бағытталған мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және тәрбиелеу, мұнда оның қалыптасу құралы баланың таным, өзін-өзі дамыту және қоршаған әлемге бағдарлау тәсілдерін игеруі болып табылады.
Басым бағыттар:
• Қазақстан халықтарының салт-дәстүрлеріне негізделген адамгершілік-рухани тәрбие;
• Толыққанды білім беру кеңістігін құру және баланың жеке дамуын кешенді сүйемелдеуді ұйымдастыру
Оқыту бағдарламасы блоктық принцип бойынша құрылған және мыналарды қамтиды:
Дене шынықтыру-сауықтыру блогы:
• дене шынықтыру сабақтары;
• сауықтыру шаралары: қатайту процедуралары, жаттығу терапиясы және т. б.
Танымдық блок:
• қоршаған әлеммен танысу;
• экологиялық тәрбие;
• математика және логика негіздері;
• ойын үйрету
Лингвистикалық блок:
• сөйлеуді дамыту;
• тілдерді оқыту;
• көркем әдебиетпен танысу
Көркем-эстетикалық блок:
• өнермен танысу;
• мүсіндеу;
• кескіндеме;
• Көркем еңбек және балалар дизайны;
• музыкалық тәрбие;би өнері.
Дамытушы блок:
• сауаттылыққа оқыту;
• психологиялық сүйемелдеу;
• баланың әлеуметтік дамуы
Барлық бағыттар бойынша жұмыс мониторинг және бақылау негізінде жүргізіледі.
Балабақша ұжымы білім беру-тәрбие міндеттерін шешуге шығармашылықпен қарайды, әр баланың жеке ерекшеліктері мен қабілеттерін ескере отырып, толыққанды жан-жақты дамуын қамтамасыз етеді

img-fluid

Қабылдау үшін құжаттар пакеті

  • 1. Ата-анасының жеке куәлігінің көшірмесі.
  • 2. Баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі.
  • 3. Ата-анасынан өтініш.
  • 4. Бала денсаулық паспорты(026/у-3 форма).
  • 5. 3х4 көлеміндегі фото.